3. maaliskuuta 2015

Sofian Matkassa: Julianna

Moikka!

Olen Julianna ja opiskelen Tampereen yhteiskoulun lukiossa toista vuotta. Yhteiskunnalliset asiat ovat kiinnostaneet minua jo pitkään.

Huikean Sofian Matkassa -tiimin kanssa hommat hoituvat hyvin ja hauskaa on ollut joka kerta, kuten viime lauantaina 28.2. jalkautuessamme Tampereen keskustaan. Porukkaa oli paljon paikalla ja turkoosi värimme näkyi isosti ympäri kaupunkia. Jaoimme Sofian esitteitä ja juttelimme lukemattomille vastaantulijoille.

Meiltä pyydettiin yllättäen myös pieni haastattelu vaalitouhuista. Siinä sitten vastailimme Jennin ja Laurin kanssa muutamiin kysymyksiin ja siihen, miksi olemme juuri kansanedustaja Sofia Vikmanin tukijoukoissa. 

Miksi minä olen Sofian Matkassa?

Sofia on mielestäni erinomainen esikuva. Hänellä on arvot kohdallaan ja hän tekee määrätietoisesti töitä niiden puolesta. Sofia on ahkera ja asioihin perehtynyt osaaja. Itselleni on erityisen tärkeää hänen intohimoinen suhtautumisensa koulutukseen. Olen samaa mieltä hänen kanssaan siitä, että laadukkaasta koulutusjärjestelmästä on pidettävä kiinni ja sitä on jatkuvasti kehitettävä. 

-Julianna Merikoski




Sofian Matkassa -selfie Tampereen keskustassa

Sofian Matkassa -jakamassa Sofian esitteitä ja jututtamassa tamperelaisia

 Iloisia Sofian Matkassa -tiimiläisiä antamassa haastattelua vaalityöstä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti